G.G
Antal inlägg : 81 Age : 71 Ort : Storvreta Registration date : 09-09-04
| Rubrik: semester sön mar 21, 2010 9:43 pm | |
| Välkommen hem Chiientia. Hoppas du haft det bra trots jordbävning och efterskalv. | |
|
Noa
Antal inlägg : 1369 Age : 45 Ort : Helsingborg Registration date : 09-02-19
| Rubrik: Sv: semester tis mar 23, 2010 12:17 am | |
| Har det redan gått en månad? Oj, tiden går snabbt, men ja välkommen hem Chilenita, hoppas semestern var okej trots jordbävning och efterskalv. Den blir oförglömlig om inget annat, på flera vis. | |
|
Chilenita
Antal inlägg : 1459 Age : 40 Ort : Stockholm Registration date : 08-03-29
| Rubrik: Sv: semester ons mar 24, 2010 6:11 pm | |
| tack tack ! Ja jag lever, trotts att jag har lite psykiska men... men det går väl över här där marken inte skakar för mig jag är glad att vara tillbaks till stilla och lugna Sverige, och att vara vid liv.. att faktiskt tro att jag skulle dö har ändrat lite på mitt sätt att se på livet. Och jag är väldigt glad över att se att forumet fortsatt aktivt det betyder att vi har en bra bas i alla fall | |
|
luckypox
Antal inlägg : 751 Age : 63 Ort : Järvsö Registration date : 08-09-13
| Rubrik: Sv: semester ons mar 24, 2010 10:59 pm | |
| Ja vi var oroliga för dig må du tro! Hjärtligt välkommen hem igen!!! | |
|
Noa
Antal inlägg : 1369 Age : 45 Ort : Helsingborg Registration date : 09-02-19
| Rubrik: Sv: semester tor mar 25, 2010 11:09 am | |
| Ja det är riktigt skönt att du är tillbaka Chilenita. Hoppas att dina släktingar slipper fler skalv nu framöver de med. Men nu kan vi sluta oroa oss, nu är du på fast mark i Sverige Det var väl 2008 som vi hade en jordbävning i Skåne? Inte alls i samma skala såklart, men ändå På tal om något helt annat, hur har det gått för Diablo nu när du varit borta? Har han repat sig till normalt tillstånd? | |
|
Chilenita
Antal inlägg : 1459 Age : 40 Ort : Stockholm Registration date : 08-03-29
| Rubrik: Sv: semester tor mar 25, 2010 8:58 pm | |
| Vi hade medens jag var där, över 100 efterskalv, flera tsunamis och 2 jordbävningar... det påverkar en, på ett eller annat sätt. Men att vara tillbaks här har redan gjort stor skillnad Diablo mår mycket bättre, dock fortfarande lite hängig... Enligt vet är han frisk, och det är varmt och fuktigt i buren. Misstänker att han kanske känner sig lite ensam och övergiven nu när Rain skaffat tjej och han blev ensam kvar. Nu när han är starkare så har han ork och lust att vara med och är en i gänget igen, men inte som förr, när han hade Rain vid sin sida att backa upp honom. Vi får se vad jag gör av detta.. fortsätter det så här måste jag antingen sälja honom eller skaffa en tjej till han... och jag har inte tid och ork för en till pippi | |
|
Putte
Antal inlägg : 288 Age : 49 Ort : Stockholm Registration date : 09-06-14
| Rubrik: Sv: semester tor mar 25, 2010 10:17 pm | |
| Välkommen hem! Men inte kan du väl sälja lilla Diablo? Tycker de låter mycket bättre att du skaffar en ny kamrat till stackarn. | |
|