| Blev så rädd idag.... | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Noa
Antal inlägg : 1369 Age : 45 Ort : Helsingborg Registration date : 09-02-19
| Rubrik: Blev så rädd idag.... sön nov 21, 2010 11:20 pm | |
| Efter en lugn eftermiddag när pippisarna varit ute och busat och sen knallat hem så kommer jag ut i köket och ser till min förtvivlan att Devil är helt blodig... Så mycket blod på en sån liten pippi gör en verkligen vettskrämd. Har inte hört något bråk från buren heller, det var väl därför jag blev så chockad. Men jag tog ut honom och började tvätta bort blodet och försökte se vart det kom ifrån. Visade sig att han hade ett litet sår på ena foten stackarn.. Men jag fick stopp på blödandet iallafall och han blev ren från allt blod. Och nu är han som vanligt igen som tur är | |
|
| |
Kråka
Antal inlägg : 552 Age : 33 Ort : Deuerling ( Tyskland,Bayern) Registration date : 10-03-21
| Rubrik: Sv: Blev så rädd idag.... mån nov 22, 2010 2:28 am | |
| Som tur är han som vanligt nu | |
|
| |
Noa
| Rubrik: Sv: Blev så rädd idag.... mån nov 22, 2010 10:58 am | |
| Ja verkligen.. det såg mycket värre ut än vad det var... | |
|
| |
Chilenita
Antal inlägg : 1459 Age : 40 Ort : Stockholm Registration date : 08-03-29
| Rubrik: Sv: Blev så rädd idag.... mån nov 22, 2010 3:26 pm | |
| Ja, det kan se ut som om de bläder så mycket, och speciellt när fjädrarna klibbar ihop sig så där Men tur att det inte var allvarligare | |
|
| |
Noa
| Rubrik: Sv: Blev så rädd idag.... tis nov 23, 2010 1:28 am | |
| Ja, det värsta är ju innan man hittar var blodet kommer ifrån. Såg ut som att det varit riktigt slagsmål och att någon av de andra hade försökt hugga ihjäl honom mer eller mindre. Sen har han såklart haft ont i foten och lyft upp den så där som de brukar göra och det var därför halva han var blodig. Men som sagt så var det inte så farligt och tur är det!! | |
|
| |
Noa
| Rubrik: Sv: Blev så rädd idag.... ons dec 08, 2010 10:26 am | |
| Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det "vi ska vara extra snälla mot Devil" dagen Igår blev det tjafs och någon slet av hans ena klo, stackarn... Inte första gången det händer heller. Så idag har jag sagt åt alla att dom får vara extra snälla mot Devil och klia honom extra mycket i nacken och mysa lite med honom | |
|
| |
Chilenita
Antal inlägg : 1459 Age : 40 Ort : Stockholm Registration date : 08-03-29
| Rubrik: Sv: Blev så rädd idag.... ons dec 08, 2010 8:11 pm | |
| Tröst kli i nacken från oss till Devil, det är inte alltid lätt | |
|
| |
Kråka
Antal inlägg : 552 Age : 33 Ort : Deuerling ( Tyskland,Bayern) Registration date : 10-03-21
| |
| |
Noa
| Rubrik: Sv: Blev så rädd idag.... tor dec 09, 2010 12:06 am | |
| Devil tackar och bockar Jag tror inte han själv är helt oskyldig till sånt här tjafs, men det är klart han får lite extra kärlek när det är han som råkar illa ut. | |
|
| |
| Blev så rädd idag.... | |
|